Nawiązanie kontaktu + ustalenie warunków handlowych + ustalenie terminów dostawy = rozpoczęcie współpracy
2.
Do Państwa dyspozycji przygotowani są pracownicy terenowi – Koordynatorzy Sprzedaży.
3.
Pracownicy obsługi zamówień są do dyspozycji w dogodnym harmonogramie dostosowanym do Twojego trybu pracy. Przyjmowane zamówienia potwierdzane są SMS-ami, które zawierają specyfikację najbliższej dostawy.
4.
Zachęcamy do korzystania z wygodnej formy zamówień przez platformę B2B – otrzymujesz DODATKOWE RABATY CENOWE oraz dostęp bez ograniczeń czasowych.
5.
Po przyjęciu zamówienia przekazywane jest one do kompletacji w magazynie. Pracownicy magazynu do kompletacji wykorzystują kolektory danych, które pozwalają na zminimalizowanie błędów podczas pakowania.
6.
We wczesnych godzinach porannych rozpoczynamy transport Twojego zamówienia do miejsca przeznaczenia.
7.
Dotarliśmy do Twojego sklepu – następuje przekazanie towaru zgodnie z dokumentem sprzedaży.
8.
PAMIĘTAJ! Aby zminimalizować czas przyjęcia dostawy (bez ręcznego wprowadzania do systemu komputerowego) na życzenie każdego Klienta wysyłamy elektroniczną formę faktury na wskazany email. Do wyboru najbardziej popularne wersje dokumentów elektronicznych.